lördag 22 november 2008

My Saturday

Äntligen lördag! Idag har jag verkligen varit helt ledig.

Förmiddagen spenderades på stan där jag såg till att inhandla lite passande kläder för den bistra vintern. Nu kan det vara hur bitterly bitterly cold som helst, jag är redo!

Väl hemma igen så kröp jag ihop på sängen med en kopp te och en bok. Just nu läser jag Sagan om Ringen. Läste hela trilogin någon gång på högstadiet, tyckte dom var lite sådär då. Nu tycker jag att den är hur bra som helst! Konstigt... Kanske är jag så svulten på (skönlitterär) läsning att jag kan läsa vad som helst?

Nu på kvällskvisten har jag kollat på en del av Novemberljusen. Min favorit av dom jag sett hittills är tivolitemat dom har ordnat på minigolfbanorna borta vid sporthallen. Jättemysigt! Och så tycker jag att alla ljus vid vattnet är himla fina, även om mina så kallade skills med kameran inte riktigt gör dom rättvisa.
Någon dag när jag känner mig hurtig ska jag gå alla!
Nu ska jag läsa vidare.
Trevlig kväll alla!

1 kommentar: