söndag 9 november 2008

Min helg

Saker jag har hunnit med den här helgen:

Gå på stan, köpa present till käre far och även en sjal till mig. Samt få en tröja och gott fika eftersom jag blev ledsen i ögat när det var ett stort hål i min plånbok? Tack ärldens bästa pappa!

Hoppträna, det är alltid roligt. Jag hoppas Nico också tycker att det var roligt. Han var iallafall jätteduktig när jag gjorde rätt, tack världens bästa häst!

Uppleva hur min iPod får något slags anfall och raderar all musik, precis när jag tänkte lägga mig i sängen och lyssna på musik. Inga tack till världens dummaste iPod.

Saker jag borde ha gjort men inte orkat:

Städa i min garderob och byrå. Jag har kläder överallt, men jag använder cirkus en tiondel?

Träna eftersom jag har varit alldeles för lat för att gå upp på morgonen.

Plugga eftersom jag är allmänt dålig?


Nu ska jag i alla fall förbereda morgondagens lunchlåda, sen blir det sängen med min bra bättre bäst bok.

God kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar