torsdag 20 november 2008

För att jag inte orkar plugga?

Igår kom käre far hem från Frankerriket, alltid lika trevligt när han behagar dyka upp! Oftast brukar han komma i sällskap av små gåvor från tax free-butikerna i Amsterdam, t ex mitt favoritgodis. Vilken tur att jag cyklade till stallet igår, nu kan jag tugga i mig med gott samvete.

Annars är det inte så mycket nytt som händer. Jag är nästan ifatt min pluggplanering, i alla fall kommer jag vara det om jag får tummarna loss och sätter igång typ nu? Jag är dessutom jättepank, hoppas jag träffar på någon som är skyldig mig pengar?

Ikväll ska jag och Cicki gå och se filmen Twilight. Jag är hur pepp som helst eftersom jag älskar älskar älskar boken, hoppas bara att filmen är lika bra. Annars bli jag ledsen i ögat...


Nu blir det plugg plugg plugg ett tag...

Tjingeling-y!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar