fredag 14 november 2008

Herr och Dam...

...sittning var det ikväll. Trevlans trevlans, roligt folk och mumsig mat och mumsigare underhållning. Min kamera bodde visserligen i Cickis väska under hela kvällen, men jag kan intyga att det var väääärt? Och vältränat... ;)




Själv så var jag lite halvseriöst utklädd till fisk (temat var Havets Läckerheter) där halvseriös inbär att jag hade hyfsat normala kläder på mig uppspejsat med en mindre normal fena på huvudet..


Från Havet? Ja. Läcker? Nja...

Men den bjuder jag på?

Annat jag har hunnit med under dagen är ett besök i stallet. Hann mocka, rida och rykta ordentligt. Är så himla mysigt att pyssla med Nico, man märker verkligen när han tycker att det är roligt att bli ompysslad. Ridningen gick jättebra, det här var nog en sån där dag när allt flyter på bra. Eller nåt.

Hann dessutom med en sväng på stan, köpte leggings och en tröja. Nu är jag VERKLIGEN pank, på riktigt. Hu, vad hemskt. Vilken tur att jag har "köpt" Håkans stalljour på söndag.. Tack snälla Håkan för förtroendet?

Eftersom jag åkte hem direkt efter sittningen för att hinna sova innan jobbet imorrn är det väl dags att jag hoppar i säng...

Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar