torsdag 30 oktober 2008

VinterISH

Eftersom jag är en sån där snål (läs: VÄLDIGT fattig) människa hade jag tänkt att cykla till skola och jobb hela vintern. Jag börjar tänka om...

Imorse var det APHALT och jag försökt cykla väldigt långsamt till skolan, vilket inte gick så bra eftersom jag var väldigt sen.

När jag skulle cykla hem från jobbet snöade det, och det var massa blöt mojjs på vägen. Min jacka var blöt, tröjan jag hade under var blört, min skor (Converse, duuumt) var blöta, och mina jeans var ISKALLA. En idiot i bil körde förbi cykelbanan jättefort och skvätte massa snömojjs över mig. När jag kom in på Ica var min mössa så blöt att det rann vatten på min stackars mobiltelefon...

Men det är iallafall fint när det är snö ute.

Nu ska jag försöka tina lite till.

Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar