söndag 19 oktober 2008

Ny blogg

Bara för att jag inte har något att göra.

Helgen har gått väldigt snabbt, dumt dumt. I fredags var jag ledig från skolan, så jag jobbade några timmar istället. Det är faktiskt riktigt roligt, även om jag är helt lost när det gäller ost. Men det känns som om jag lär mig massor varje gång, så det är okej ändå. Måste bara träna lite på mina inslagningar och så speeda upp huvudräkningen en aning.

Självklart ridning sen på kvällen. Just nu tycker jag att det går sådär, det går väl inte dåligt direkt men det känns inte så där bra som det kan kännas ibland. Jag hoppas att det bara är en fas?

I veckan fyllde en gammal klasskompis år, så igår kväll var det fest. Festens tema var BEACH, roligt men VÄLDIGT kallt när man skulle hem. Shorts funkar inte i oktober... Jag tänkte lägga in bilder, men datorn hatar mig och vill inte läsa av minneskortet, så det blir inget.

Nu är det dags för en kopp te och sen sängen. Vore najs om jag var nästan pigg imorgon iaf?

Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar