söndag 17 maj 2009

Speed of Sound

Fredag var kul. Trevligt folk. Fatsuits, speeddating, bollhav. Tappade min mobil i bollhavet. Hittade mobilen igen. Trodde jag tappat nycklarna, hittade dom i fel ficka. Frös. Träffade och blev ivägburen av mystisk människa på väg till min cykel. Kom hem.

Var uppsutten vid nio på lördagmorgonen. Det var aningens överambitiöst, men hey, det gick? Nico var superfin till och med, men så är han ju min lilla gullegris med knorr.

Pluggat lite idag. Med betoning på lite. Mycket Scrubs säsong 2.



Nu blir det Daimtårta och te och Scrubs med resten av kära familjen.

Have a good one!


Förresten - nästa helg är det artonårsdag (Hanna, fredag) och tjugoårsdag (lilla jag, lördag). Då blir Skåne. När vi kommer hem kanske någon är pepp på utgång?

3 kommentarer:

  1. Haha eva sa att du skulle rida vid 9 på lördagen... Hur orkar du?
    Jag red inte Nico i fredags, kändes lite väl modigt eftersom jag aldrig ridit han och de var hoppning på sandbanan. tog märta istället ;) men han fick en godisbit =) eller kanske 2 ;)
    så du kommer inte nästa fredag? :(

    SvaraRadera
  2. föresten vill jag veta allt om fredagen när vi ses ;)
    I need some gossip ;)

    SvaraRadera
  3. Jag är pepp på utekväll? Jag ska iofs ut nu på lördag (typ fira din födelsedag själv eftersom du lämnar mig i sticket?) men det är väl inget fel med att festa varje helg i en månad? ;) Pöss

    SvaraRadera