torsdag 28 maj 2009

Eeeeeagle

Tänkte roa mig med att blogga lite medan jag skriver ut övningstentor till matten.

Var i Skåne i helgen, det var trevlans. Åt massa tårta och god mat och lekte med farmor och farfar och fick presenter. Jag gillar't. Premiärbadade min nya bikini. Kallt var det. Riktigt kallt.

Red igen fredagens missade ridlektion i tisdags. Fick prova Gabbe. Honom har jag aldrig suttit på förut, och det vet jag inte om jag vill göra om faktiskt. Fy tusan vilken träningsvärk jag har, den hästen är stark så in i Norden. I och för sig alltid kul med en utmaning, men Nico är fortfarande nummer ett. Såklart.



Och nu är det dags att återvända till världen av differentialekvationer, generaliserade integraler och annat otyg. Uuuäääääääää, vill inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar