torsdag 7 maj 2009

Hissen går inte ända upp

Jag har hört att man ska skriva upp positiva saker om sig själv och sånt man gjort varje dag för att få bättre självkänsla eller nåt sånt där.

Dagens:
  • jag har sprungit fem km i lite snabbare takt än jag brukar (utan att dö!)
  • jag har räknat matte (my brain is meeeelting?) i några timmar innan jag PALLRADE MIG IN TILL SKOLAN och gick på föreläsning.

Egentligen var det nåt mer som var bra men jag har glömt det. Vi kan ju fokusera på dom bra sakerna och glömma bort att jag istället för att räkna mer matte somnade på mammas säng och sen fortsatte att strunta i matten för att istället läsa en bok. Det är FARLIGT med bra böcker, I tell ya! Just nu läser jag James Clavells Shogun - den är jättespännande! Läs den.

Nu så borde jag sova, eftersom jag ska jobba imorrn, och sen ska jag rida, och sen så är det kravall och sen så ska jag tydligen jobba igen. Det hade jag missat när jag bestämde att jag skulle go. Oh well.

Natti natti!

En bra sak till - Käre far har återvänt från landsflykten! Välkommen hem, akta dig för grannfejden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar