måndag 9 februari 2009

Whatever tickles your fancy?

Sitter här och överväger att börja läsa till Cellbiologitentan. Medan jag försöker uppbåda energin kan jag ju ge en sammanfattning av min helg. Spännande, right-o?

Fredagen tillbringades till stor del i skolan. Försov mig. Fick med mig fel mat (pizza med kött på, nej nej).

Lånade Jennys Ronja (Narnia...) på kvällens ridlektion. Det var roligt, spännande att prova en ny häst. Väldigt annorlunda mot Nico måste jag säga -han är fortfarande Nummer 1 hos mig. Men det gick bra ändå tycker jag.

Lördag var det tjejkväll hos Cickilicous. Nice bice. Vi spelade Wii och åt töööörta. Grymt god måste jag säga. Jag sög på Wii. Speciellt Mario Cart.

Söndag är en dag. I slutet av veckan. Nej, jag gjorde inget vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar