lördag 21 februari 2009

Nobody likes a tattletale

Kikade lite på tv under dagen. Händer inte så ofta, så varje gång häpnar jag över vilka skumma program det finns. Till exempel:

Ett engelskt program (gissar jag) i stil med Du blir vad du äter. En tant som tydligen åt fel (en HEL påse socker i veckan - please, who doesn't?) och en annan (läskig) tant som skällde på henne. Som tydligen hade samlat upp en veckas skit i en massa hinkar som sockertanten skulle hälla i ett badkar. Varpå sockertanten skulle bada i det, för att "känna på utsidan vad hon gjorde med insidan av sin kropp". Jag kan ju säga att innan det gick så långt så bytte jag kanal. Värsta jag hört på länge - varför gör man ett sånt program? Varför vill man vara med i ett sånt program? TOTALLY GROSS!

På en naturkanal såg jag iallafall veckans sötaste - en man som var vän med en massa sälar! Dom lekte lekar och gullade och så filmades sälarnas stora, blanka ögon och jag smälte. Sen så skulle sälarna ut och bada i havet med en massa späckhuggare och då var det inte lika roligt längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar