torsdag 26 februari 2009

Ambitösa Amöban

Jag och kära Bella hade pluggdag idag. Den började mindre bra med att jag försov mig från min inplanerade joggingtur och dessutom hade jag helt glömt bort att vi skulle ha föreläsning på morgonen. Sjukt oflyt.

Åkte iallafall och hämtade kära Bells och vi fick en hel del gjort. Skrev klart en labbrapport. Tog en paus med Sex and the City. Räknade (nästan) några matteuppgifter. Mer SATC... Sen fick vi för oss att ta en tur till Ikano. Jag hade lite pengar som brännde i fickan, det blev en t-shirt och en SUPERSÖT klänning. Nu måste jag bara skapa några tillfällen att använda den...

Ringde till jobbet när jag kom hem - tydligen behöver jag en vit t-shirt (självklart det klädesplagg jag inte äger) så det var bara att kasta sig iväg igen. Oh my. Men nu är jag redo för Chokladfestivalen!

Nu är det dags för mig att åka iväg in till stan och hålla kära mor sällskap på bion. Valkyria ska vi se, hoppas den är bra. Min syster nämnde plågsamma dödsfall - är INTE säker på att jag vågar se den.

Är inte säker på att jag orkar heller - är sjukt trött. Sånt som märks!



Btw, det går att kommentera nu!

1 kommentar: