tisdag 28 april 2009

Hopp skutt och språng till lilla ringtåbukten

Sjukt förslappad dag idag. Det betyder att jag hade lektion vid tio men verkligen inte orkade stiga upp ur sängen och cykla iväg till skolan. Istället sov jag till halv tolv.

En sån där dag då man förfaller. Jag har inte sprungit, inte borstat håret, inte ätit något vettigare än någon macka och möjligtvis kex med en skiva ost. Hihi, ett riktigt vrak är jag.

Eller förresten, jag har ätit clementiner! Clementin är en frukt, och den innehåller C-vitamin = nyttigt. Det finns kanske fortfarande hopp för mig?

Slank iallafall iväg till stallet en sväng. Nico och jag red runt Assedun. Idag fanns det dock inga farliga parkerade bilar eller sommarstugeägare längs vägen, och den lilla hunden som hatar Nico och alltid skäller på honom när vi rider förbi var inte ett dugg läskig. Minsann.
Min mobilkamera är för övrigt det värsta som finns. Det var SOLIGT när jag red ut. Syns det på bilden? Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar