torsdag 16 april 2009

Fladdrande fiskens fjärde framdelsvändning

Envariabelanalystenta, tagning II. Nej, det gick inte bra. Ja, det blev Epic!Fail.

You try and try again...

Blev en ridtur på eftermiddagen för att pigga upp mig. Idag var det stackars Haralds tur att stå ut med mig. Han var riktigt snäll! Såklart. Tyvärr så hade någon grävt ett meterbrett dike tvärs över vägen där jag tänkt rida, och det var fyllt med vatten. Än smärre bäck alltså. Tur att skogen är stor och det finns många andra vägar där man kan rida runt!

Betänk att jag ridit själv ute i granskogen utan att rida vilse två gånger nu...


Dagens låt: Joshua Radin - One of those days.



Iväg med er nu, så Fredens Liljor och vandra Den Vänliga Orangutangens Stig!
Och nej, jag tar inte droger. Valium, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar