torsdag 12 mars 2009

My Dumb Luck

Dumma dumma dumma. Det skulle bli en snabb tripp in till stan med kära systers japanskaböcker, sen hem till min nya vän Mikrobiologiboken. Men nej, så bra kan det ju inte få gå. Jag måste kört på någonting, för det lät. Sen kom ett pysande ljud. Och lutade inte bilen? Däcket var som en liten sladdrig pöl. Terrific!

Undrar om jag kommer få låna bilen i fortsättningen?


Envariabelanalystentan är avklarad. Jag tänker inte uttala mig om hur det gick förrän jag får resultatet, men min gissning ligger på ett U?

Längtar tills mina tentor är över!


Kära syster såg en dokumentär i skolan idag - We Feed the World. Har ni inte sett den går den att hitta på youtube. Se delen om kycklingar om inte annat - hur kan man behandla djur så?


Kissy kissy!


Jag har snott titeln från en TV-serie - vilken? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar