söndag 22 mars 2009

Do you know the muffinman?

Lite vad som hänt sen sist:

I torsdags var det kravall med Bella och Cicki som gällde. Sjukt kul, roligt att gå ut lite som omväxling.

I fredags var det ridning, som vanligt. Just nu känns det som om det går bra, men inte så bra som det kan gå, och har gått dom senaste veckorna. Lite halvtråkig halvrolig känsla sådär..

I lördags var det jobba som gällde. Tror det var fjärde lördagen på raken som jag jobbade - jag är så himla duktig! Eller nåt sånt. Det är kanske inte överdrivet ansträngande. På kvällen gick jag och kära familjen på en föreställning av Divine Performing Arts. Det är klassisk kinesisk dans och säkert en del annat också. Jätteroligt! Superfina dräkter och så är jag så himla imponerad av dansarna. Typ hoppar två meter rakt upp och gör en volt - det kallar jag spänst!

Idag var det hoppträning som gällde. Fortfarande den där halvgalna känslan, men på slutet kändes det riktigt bra iallafall. Jag, Ebba och Fanny avslutade med en liten tur runt Assedun tillsammans med Salam på Ambra. Helt fel väder! Varför varför varför kommer det SNÖ i slutet av mars? VARFÖR?


Guldstjärna till er som orkat läsa det här!

Ikväll blir det tidig sänggång - var lääääänge sen jag sov ordentligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar