måndag 26 januari 2009

Bilder?

I brist på bättre saker - bilder från min kamera.

Fikade på Espresso House med denna sötnöt. Där fick jag allt höra ett och annat, mest från hennes och Annas månad i Indonesien. Nice bice.







Åkte till Knisling för att hälsa på kära farmor...





...och kära farfar också förstås!





Det bjöds på mycket fika, är förvånad över att jag kom ut genom deras dörr. ALLT fika på bilden var INTE mitt.





Min kära farmor äger många fina orkidéer. Gröna fingrar, vet inte om det har gått i arv dock..


Som avslutning - världens bästa kissekatt MAX!






Den har för övrigt flyttat in på mitt rum eftersom Hanna har bannlyst honom från sitt. Förstår inte hur man kan motstå denna underbara varelse? Den är dock inte fullt lika underbar klockan fyra på morgonen när du försöker sova och han försöker äta upp det hår/trampa på ditt ansikte/spinna alldeles för högt i örat.
Men jag tycker om den ändå! <3

















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar