tisdag 4 augusti 2009

Black, black heart

Såhär efter mina veckor i självpåtagen exil har jag hoppat runt och börjat träffa lite folk igen.

I söndags bjöd som sagt gulliga Anna på bio. Och popcorn. Hjärtegryn. Baksmällan var faktiskt sjukt rolig. Grabbig, aningen störd på sina ställen, men rolig! Kommer sakna Anna när hon flyttar far, far away till Island...
Måndags var det fika med söta Linda. Vi började kvällen på Espresso House, sen försvann vi vidare till domkyrkomuren när EH tröttnade på att ha öppet och sen blev det Steve's för fika nr 2 när en kamrat till Linda kikade förbi.

Dagens - tur på stan med världens bästa Bella! Har bland annat inhandlat en kofta... Kära mor och jag fick ett hurtigt anfall när vi kommit hem och cyklade in till stan för att käka lunch. Mest för att jag fick cravings efter focaccia på Waynes, därför att den med chevre, valnöt och honung är ungefär det godaste som finns.

Tack snälla mamma som bjöd mig på lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar