fredag 19 december 2008

Avslutning


Dagens avslutningsövning på ridningen plockar verkligen fram tävlingsdjävulen! Vi var väldigt taggade hela gruppen faktiskt. Förutom att det är himla kul så är det faktiskt väldigt bra träning - jag tittade inte ner på hästen en enda gång under banan! Fast jag måste erkänna att jag började spana neråt när jag travade av igen... Måste bero på att jag rider stallet finaste häst! Som dessutom är den snällaste, gulligaste, duktigaste osv. Han imponerade faktiskt lite genom att inte riva en endaste sak.


Imorgon blir det tenta och sen lite julklappsshopping - varför vara i tid när man kan vara sen?

På söndag är det hoppträning - har hört ryktas att det är på eftermiddagen vilket innebär sovmorgon för lilla mig!



Jag och Jenny har dessutom anmält oss till KM - i år är det vårt år! ;)

Nej, nu är det dags för sista panikplugget.




Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar